donderdag 16 mei 2013

Noën is acht weken zwanger



Ik ontving gisteren van Joe-An een update over de zwangerschap van Noën:

Het is weer tijd voor een update omtrent de blije situatie van Noën. Het gaat goed met onze lieve dame. Als ik thuis ben is ze altijd in mijn buurt. Meestal ligt ze op me, zit ze naast me of volgt ze me van kamer naar kamer. Allemaal reuze gezellig! 


Noën heeft een bescheiden buikje en oogt nog vrij slank. Toch is het volgens mij een knusse bedoeling in haar buik. Als ik mijn hand er tegen leg voel ik het/ze?? regelmatig bewegen. Soms houd ik m'n hart vast als ze weer 'ns achter een vlieg aanzit, zonder rekening te houden met haar toestand. Maar ja, dat is typisch Noën en probeer die maar is tegen te houden.
Ze doet wel alsof ze een giga buik heeft. Sander en ik moeten hartelijk om onze komediante lachen, maar beseffen ons terdege dat ze het best af en toe zwaar kan hebben. Ze is tenslotte al acht weken zwanger en dat is niet niks voor een poes! 

De nieuwe kraamkist is al ingewijd.

Volgens mij zijn we klaar voor de bevalling. Zelfs Loki is stand-by.


Nu Noën nog...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten